Tak for et godt år 2015 med masser af madaktivitet

Mit år med mad, råvarer, madhånværk og formidling af det har været travlt og spændende. Det er blevet til 3 nye madbøger, 52 x Katrines køkken i ugebladet Hjemmet”, 8 x “Mad med Klinken” i FOA’s fagblad, artikel til Oxford Symposium on Food and cookery, møder med Slow Food, madrejser, vinsmagninger, køkkenundervisning på børnemadskole i Københavns Madhus og en del andet. Men der har IKKE været meget tid til bloggen her. Jeg miniblogger på Instagram og Facebook – velkommen til at følge mig der. Tak for et godt madår til venner og samarbejdspartnere. God jul og godt nytår.  😀 🍽🍷🍵🐌❤️                             Læs mere om bøgerne “Tatar”, “Børnenes Bagebog” og “Vintermad” på hjemmesiden Klinken.dk

One Comment

  1. lene vietz
    Posted 09/12/2015 at 21:44 | Permalink | Svar

    Hej Katrine

    Tak fordi jeg måtte være en del af dit år.

    Rigtigt glædelig jul og et godt nytår

    Lene Vietz

    Sendt fra min iPhone

    > Den 09/12/2015 kl. 18.23 skrev Katrine Klinken – Værs’go’ og spis! :
    >
    >
    >

Skriv en kommentar

Required fields are marked *

*
*